Форум на Движението | Помощ Участници Календар |
Страници: (5) 1 2 [3] 4 5 ( последно съобщение ) |
Рибново, новият Тъмръшки клин
Йордан_13 |
Публикувано на: 20.1.2012, 23:14
|
Админ Група: Админ Съобщения: 16 428 Участник # 544 Дата на регистрация: 10-August 06 |
http://www.dnes.bg/stranata/2012/01/20/ahm...vna-iane.149317
======================================================= Oт цялата патаклама, дето вдигнахме, единствено взе да шава Янето Ужас. А ето какво се случва само една година по-рано Директорът на училището в с. Рибново Ф. Иса отказа украса по случай Новата 2011 г. Ф. ИсаНовогодишната украса и раздаването на подаръци от Дядо Коледа за първа година бяха забранени в училището на село Рибново, само в две къщи има тайно украсени елхи, съобщиха в "Струма" читатели. Забраната била на ходжите с мотив, че празникът е гяурски, и директорът Феим Иса се страхувал да се възпротиви и да продължи традицията, която създава празнично настроение за всички, разказаха ученици. За първа година в училището няма дори елха. Само в две къщи в селото по-смели жители са се престрашили да си украсят елхи. Читателите разказаха още: В Рибново е пълно мъртвило, по нищо не личи, че идва Нова година, че изпращаме една, макар и нелека за всички ни, и с надежда и радост се готвим да посрещнем новата. В Рибново властват религиозните догми, мачка се самочувствието ни на хора, отнемат ни се и малкото красиви моменти, които животът предлага на всички, независимо от техните религиозни и политически убеждения. Смятаме, че директорът на училището Феим Иса отново се повлия от ходжите, уплаши се, че ще се конфронтира с тях, ако и в нашето училище, както във всички по света, има празнична елха и новогодишно тържество, което не е християнско или мюсюлманско, а на целия модерен свят. Настояваме в школото ни да бъде направена проверка от началника на РИО - Благоевград Ивайло Златанов и виновните лица, дръзнали да си позволят да ни лишат по религиозни причини от празнична предновогодишна атмосфера, да бъдат наказани, заключават рибновалии, сред които ученици, учители и жители на гърменското село |
Йордан_13 |
Публикувано на: 20.1.2012, 23:34
|
Админ Група: Админ Съобщения: 16 428 Участник # 544 Дата на регистрация: 10-August 06 |
Ето още едно мнение на човек минал през Рибново
===================================================== 22добавен от: аси преди 20 минути абе хора някои ходил ли е в това село? преди 2 г бях в бг на почивка ,по точно в банско и отскочихме в това село,божееее какво видях там бедна вие фантазията тия хора са с 200г назад и толкова са надъхани с религията че и 2 часа не останахме там и си тръгнахме набързо. ======================================================= |
Йордан_13 |
Публикувано на: 23.1.2012, 2:29
|
Админ Група: Админ Съобщения: 16 428 Участник # 544 Дата на регистрация: 10-August 06 |
|
Йордан_13 |
Публикувано на: 23.1.2012, 2:54
|
Админ Група: Админ Съобщения: 16 428 Участник # 544 Дата на регистрация: 10-August 06 |
"След като управлявах много години Дунавският вилает, ще изкажа само някои съображения за Румелия и България. Най-напред трябва да се има впредвид,че между Българите, към които се проявява толкова голям интерес, има повече от 1 милион мюсюлмани. Те не са дошли от Азия, за да се установят в България, както се вярва обикновено. Това са потомци на онези българи ислямизирани по време на завалдяването й и в следващите години. Това са деца на същата страна, от същата раса, от същия корен. Има между тях такива, които говорят само български...”
(Мидхат паша 1822-1884 г). "Тези земи са били наши и пак ще бъдат наши. Дедите ни са стигали дотам със силата на оръжието, а ние ще стигнем със силата на културата и напредъка” (Кемал Ататюрк) |
Йордан_13 |
Публикувано на: 23.1.2012, 3:23
|
Админ Група: Админ Съобщения: 16 428 Участник # 544 Дата на регистрация: 10-August 06 |
Живко Сахатчиев: Пред очите ни се късат живи части от майка България
Западните Родопи и долината на Места са обект на особено внимание от различни религиозни ислямски фондации, казва учителят от Якоруда пред Виржиния Ивайлова Живко Сахатчиев е роден в Якоруда през 1934 г. Предците му са взели дейно участие в национално-освободителните борби. Завършил е география в СУ и е учител в родния си край. Създател на музей и на фондация "Св. Георги Победоносец", която пък построява черквата в Якоруда. Автор на многобройни статии и студии, както и на книгата "Второто потурчване на Якоруда 1990-1995 година". Носител е на орден "Кирил и Методий" - I степен и на медал "Алеко Константинов". За отстояване на българщината в Родопите през 1994 г. е награден със званието и статуетката "Балкански Йово".Сега е председател на ОбК "В. Левски" в Якоруда. Изградил е барелеф на Апостола и паметни плочи на якорудчаните, загинали в национално-освободителните борби и войните. За родоотстъпниците повече няма място в управлението на страната - Г-н Сахатчиев, с вашите публикации след 1989 г. алармирахте българската общественост, че в Родопите се извършва турцизация на българите мохамедани. Предизвикахте дори анкетна комисия от Народното събрание. Какво е положението сега?- Турцизацията продължава и резултатите са налице. Данните от последното преброяване на населението през 2001 г. в Якорудска община показват, че 7800 стопроцентови българи, с български родов корен и майчин български език, са станали турци. Същата картина е и в съседните общини Белица и Велинград. Така е и в Гоцеделчевски район. Пред очите ни се откъсват живи части от майка България. Това, което турските поробители не са успели да постигнат за 500 години, днес в свободна и независима България е на път да стане.- Има ли прояви, които сериозно тревожат българите християни?- Сега, за разлика от началото на 90-те години, положението е по-спокойно. Но само на повърхността. Няма публични демонстративни изказвания като: "Тук е било турско и пак ще бъде турско!", и смъртни присъди нощно време по телефона. Но турцизацията продължава и Западните Родопи и долината на река Места бавно, но неумолимо си отиват от България. Също като в Косово и Македония. Ето някои прояви, които сериозно ни тревожат:* На 21 април 2000 г. след проведената общинска конференция на ДПС в Белица, на автогарата се появяват надписи: "Смърт на каурето" (т.е. на гяурите, неверниците - бел. авт.), "Автономия на Родопите" и "Да живее Турция". Преди това на 13 август 1996 г. нелегалната организация в нашия край, назоваваща се "Ислямска защита", обяви за своето съществуване с писмо до редакцията на в. "Струма" в Благоевград, до президента на републиката и до всички посолства в страната. Член 3 от устава й гласи дословно: "Оформяне на мохамеданска етническа област. Създаване на Ислямска автономна област (в нея да бъдат включени етническите групи на турците, помаците и ромите), която област да има собствена телевизия, радио, полиция и управленска структура."* На 23 март 2003 г. зам.-управителят на Пазарджишка област - Ахмед Моллаахмед, в реч, произнесена в с. Сърница, призова да бъдат изгонени християните от Родопите. И българите християни напускат Якоруда. Сега вече са по-малко от 1/3. Тази година от всички абитуриенти в Якоруда само един е християнин.- Какво е становището ви за т.нар. възродителен процес?- Когато говоря за възродителния процес, имам предвид по отношение на българите мохамедани, защото в нашия край няма турци. Възродителният процес е златната ера за българите мохамедани. В Якорудска община, в която съм роден и живея, от 11 000 жители българи мохамедани са 9500. Седемте съставни села са изцяло мохамедански. До 1944 г. в тях нямаше електричество, училища, магазин, здравни пунктове. Нямаше и един жител със средно и висше образование. Нямаше работа, само сиромашия и битов консерватизъм. В годините на социализма до тях бяха прокарани пътища с редовни автобусни линии. Построиха се училища и детски градини, здравни служби и пощи. И най-отдалечените махали бяха електрифицирани. Радиото и телевизията станаха достояние на всички. В Якоруда бе открито СПТУ по машиностроене. Построен бе пансион за децата мохамеданчета, за да получат и те средно образование. Построена беше болница с родилно отделение, завод за дървообработващи машини, дървообработващ завод, слаботоков цех с над 900 работни места. В съставните села също се откриха цехове. Безработицата не само изчезна, но се почувства недостиг на работна ръка. Жизненото равнище се подобри. Освен това т.нар. смесени райони се развиваха приоритетно, българите мохамедани бяха приемани с предимство във всички средни и висши учебни заведения, за тях се отпускаха стипендии и безплатни общежития. Много българи мохамедани станаха лекари, инженери, учители, икономисти, агрономи...Когато Тодор Живков гостува на 17 август 1997 г. на събора в с. Юндола, българите мохамедани му устроиха смайващо посрещане - с хляб и сол, с баници, целуваха му ръката, аплодираха го толкова сърдечно, че беше невероятно. Един от тях му каза: "Другарю Живков, аз съм обикновен работник, но по време на твоето управление и трите ми деца получиха висше образование, построих си къща, дори си купих и москвич. Благодаря ти!" А Тодор Живков вече беше обикновен гражданин.А сега, след 15 години "демокрация", във всички области на живота цари разруха. В Якоруда безработните са 49 процента от трудоспособното население, а в съставните села - 98 на сто.- И все пак, имало е насилствена смяна на имената?- Не бяха малко българите мохамедани, които отиваха с радост и китка здравец да си сменят турско-арабското име с българско. Имало е наистина насилствена смяна на имената на фанатизираните туркомани, които по всякакъв начин се стараят да осуетят приобщаването на българите мохамедани към българския народ. Ще посоча следните примери:* През есента на 1970 г. петима българи мохамедани от с. Бабяк решават да си сменят турските имена с български. Скоро след това, на 24 декември по обяд, в селото пристигат около 200 мъже и жени, въоръжени с ножове и сопи. Някой ги е довел да потърсят сметка на тези, които са си сменили имената. Налитат да ги бият. Тормозът продължава с анонимни писма и открити закани за убийства и унищожаване на семействата им.* На 22 април 1972 г. в с. Сърница е убит 25-годишният българин мохамеданин Сергей Ив. Куртов, женен, с две деца. Три месеца преди това станал милиционер. Убили го фанатици туркомани, защото пръв в селото и по собствено желание си сменил турското име с българско. Тримата убийци са заловени и осъдени. След 10 ноември 1989 г. те са освободени от затвора и като "репресирани по възродителния процес" са им изплатени хиляди левове.* На 14 януари 1973 г. група българи мохамедани по указанията на служител от турското посолство в София, назоваващ се Орхан, извършва метеж в с. Корница. Българският флаг е свален и на негово място е издигнато турското знаме. Землището на Корница е обявено за турска територия. Неколкократните опити за мирното прекратяване на метежа са безуспешни. Българите мохамедани, изразили несъгласие с бунта, са жестоко малтретирани. Два месеца и половина се вее турското знаме над Корница. В коя нормална държава може да се толерира подобен акт? На 28 март 1973 г. милиция и група от разложкия доброволен отряд с три пожарни и две линейки влизат в селото, за да възстановят българския суверенитет. Метежниците се нахвърлят върху тях с ножове и брадви. Първата жертва е старши лейтенант Благой Зайков - намушкан на седем места с нож. Имал е "Калашников", но не го е използвал, защото е дадена заповед да не се стреля. Главата на майор Рашков е разбита с камъни и т.н. А дотогава в Корница не е имало смяна на имена.И нещо друго - какво лошо има в това в България имената да бъдат само от българската именна система, както е и в нашите съседи Гърция, Турция и в още много други държави.- Има ли прояви на ислямски радикализъм в Западните Родопи и по долината на Места?- След 10 ноември 1989 г. нашият край е обект на особено внимание от религиозни ислямски фондации. Особено активни са фондациите "Иршад", "Вакъф ел Ислами" и "Мюсюлмански братя", които учат, че всички мюсюлмани са единна нация, че ислямът носи в себе си родина и националност, че жената е постоянен източник на злото, защото отклонява мъжа от молитвите и Корана. Затова се забранява на жените да работят, да учат и да разговарят в присъствието на мъже. Със средства от тези фондации за кратко време в Якорудска община бяха построени 7 джамии и се изпращат младежи да учат за ходжи в Саудитска Арабия и в други арабски страни. През 1993 г. бяха картотекирани сирачетата българи мохамедани, за да бъдат изпратени на обучение в ислямски центрове. В последния момент това бе предотвратено. От представители на областната администрация бяха иззети списъци с ЕГН-тата на 63-ма сираци, техни снимки и декларации на арабски език.От няколко години в с. Аврамово има структура на една от най-радикалните ислямски секти - уахабитите, чиято рожба е прословутата "Ал Кайда". Ръководител е Али Харрадин - Козарчето, но създател е алжирецът Нуредин Хамдаци, женен за аврамовка, с висше образование, владеещ четири езика и много добър познавач на исляма. От четири години е в с. Драгиново, Велинградска община, чиито жители са също българи мохамедани. По непотвърдени данни всеки новоприет член на тази секта получавал еднократно 600 долара, а ако напълно спазвал всички изисквания в облекло и т.н., и по 250 лева на месец. Средствата идвали от Саудитска Арабия. Организацията се опитва да пуска корени както в Якоруда, така и в другите селища на общината. Само преди няколко седмици уахабити с английски паспорти са обходили селата Краище, Аврамово, Света Петка, Сърница. На 12 август 1997 г. бившият главен мюфтия Неджим Генджев показа по БНТ списък на селищата в България, където има структури на терористичната организация "Сивите вълци". (Да си припомним, че неин член е извършителят на атентата срещу папата Али Агджа.) Якоруда беше сред посочените селища. Едно от заведенията на пазара носеше името "Сивите вълци", а емблемата на тази организация, поставена на предното стъкло на лека кола с номер БЛ 52-62 ВТ, демонстративно се разнасяше из града.- Г-н Сахатчиев, след тази тревожна картина, която обрисувахте, какво мислите за бъдещето на България?- Българският народ е малък, но велик, достоен и способен. Той е успявал да се съвземе и след много други тежки кризи. Ще се изправи и сега. За това ще спомогне и влизането ни в Европейския съюз. Но всички, без оглед на вяра и народност, трябва да си подадем ръка в името на България, в името на нашите деца и внуци. Защото сега цялата ни енергия се изразходва не за съзидание, а за оплюване и самоунищожение. И още нещо - за родоотстъпниците и майкопродавците повече няма място в управлението на страната. 16.12.2004 |
Cubeto |
Публикувано на: 23.1.2012, 14:12
|
Новодошъл Група: Участници Съобщения: 6 Участник # 4 406 Дата на регистрация: 19-January 12 |
Здравейте, пиша за първи път, защото все още не се смятам за достатъчно запознат с Тенгрианството, за да давам каквото и да било мнение, но реших да споделя мнението си относно разискваната тема.
Първо искам да кажа, че за разлика от други теми, в тази тема позицията на Йордан_13 не ми харесва, без да се заяждам и да хуля, искам просто да изкажа цивилизовано мнението си. Като начало щом и християните и мюсюлманите българи са със сменена първоначална вяра, защо едните да са по-лоши от другите, освен това как очаквате някой да се припознае като българин, щом постоянно бива заливан, и то с обидна нотка, с прозвището помак. За съжаление виждам, че опитите да се разедини българския народ са оставили голям белег все още в съзнанието ни. Както създаването на ПП "Атака" постигна целта си да изплаши и да върне на ДПС електората, така се получава и тук - да се караме и да се мразим, без явно основание. Рибново не е олицетворение на българските мюсюлмани, Рибново и другите му подобни са продукт на една разпусната държава, която позволи да се намъкнат в нея фундаменталисти и сектанти, да се издава сектантска литература и да се промият мозъци. Но не обвинявайте само промитите мозъци за това, когато ти не се отнасяш зле с някой, когато го отритваш(в случая през годините и колиш), той няма как да те гледа в очите и да казва "Обичам те". Появил се е някой и казва - "Ние сме ви приятели, само ние, вашата държава, вашите съграждани се отнасят зле с вас - ето ви пътя, това е той, следвайте го" В България на места се помъква радикален ислям, и единствената причина да не се е развил поголовно е, че има будни хора сред българските мюсюлмани. Искам да помоля за повече разбиране и за по-малко крайности, те само могат да навредят на идеята, която проповядва сайта, защото така може да изгоните хора, които искат да я споделят, но няма как да стане с нападения. Освен това, колкото се слуша народна музика в Родопите, толкова не се слуша никъде, българска народна музика, на български, не на турски. Има и друго, при наличието на всички перипетии, през които е минал българския народ(в частност комунизма), няма как да очаквате хората да знаят истината за Старата вяра, историята е сменена, пропагандират се съвсем различни идеи. Няма как да обвиняваш някой, че не знае, при положение, че няма кой да му покаже. Но когато се държите крайно и неуважително, тези хора, няма да искат и да ви чуят, не зависимо дали споделят идеите ви. Благодаря за отделеното внимание, ако съм обидил някого се извинявам, не съм имал такава цел. |
Йордан_13 |
Публикувано на: 23.1.2012, 14:49
|
||
Админ Група: Админ Съобщения: 16 428 Участник # 544 Дата на регистрация: 10-August 06 |
Добре, обичаме ви, няма да ви колим, бесим, тепаме, и фърляме гъжвите на земята, но какво да правим с имамчето, дето забранило на кмета да дава административни услуги на тези, дето пращат децата си на училище, щото то е каурско (абсолютно съм убеден, че така е казал)? Това не се коментира от никой българомохамеданин. Да използвам тая дума, макар, че, както се вижда от филма, повечето се определят като помаци, т.е. "помъчени". Ние , какво да правим, че на вас ви лиспва достойнство да се самоопределите като българи? Тук, Йордан, не ви е виновен. Виновна е вашата безхарактерност, каквато примерно в района на Чернатишкия дял на Родопите не е проявявана и там гъжви нема. Много хубаво е да се разхождаш из Родопите и да не гледаш гъжви и ракети. И хайда да не изпозлваме изрази от времето на Възродителния процес - "обиждате ни". Какво толкова е обидно да се наречете българи? Въобще не ме касае това, дали българомохамеданина ще ни чуе, важното е, че ни чете, но както се вижда, определено той слуша само и единствено имама си, така, че едва ли ние сме фактор в неговия живот. По-скоро дискусията върви в посока, каква ще бъде реакцията на държавата срещу откровено явното посегателство срещу нея, от страна на един имам. |
||
Cubeto |
Публикувано на: 23.1.2012, 15:02
|
Новодошъл Група: Участници Съобщения: 6 Участник # 4 406 Дата на регистрация: 19-January 12 |
Даже не знам какво е гъвжа, а че имама трябва да си понесе последствията е ясно, щом живее в България, трябва да се съобразява със законите и с държавните символи.
Аз съм представял България в чужбина, така че не ме поставяй под измислен знаменател, и за разлика от хората, които се срамуват да се нарекат българи, щото знаете какво е мнението за нас в Европа, мен не ме е срам и винаги съм защитавал родината ни и никога не съм се срамувал, нито съм я представял в лоша светлина. Изобщо не тръгвам с агресивен тон в дискусията, така че не знам защо трябва да е такъв. |
Йордан_13 |
Публикувано на: 23.1.2012, 15:17
|
||
Админ Група: Админ Съобщения: 16 428 Участник # 544 Дата на регистрация: 10-August 06 |
Мисля, че дискусията има твърд, но не агресивен тон, тоест тона може да се втърди много повече. Представял си България? Като какъв си я представял? И какво точно си представял? И как тъй не знаеш какво е гъжва? гъжва Парче плат, увито около фес; чалма. Укротете си имамите и не създавайте проблеми. И като мина през селата ви, не ми се разхождайте с гъжви и усмихвайте ехидно, щото язе съм злопаметен. Както виждаш, на никой българин не му е приятно като мине през селата ви, след 2 часа да си тръгне, щото без да иска е посетил Бурса или Истамбул, но три века назад. Така се сепарирате като отделна общност, а всяка една клетка в организъма на човека, която почне да се сепарира от другите се превръща в туморна клетка и за нея се изисква съответното лечение. |
||
merry |
Публикувано на: 23.1.2012, 18:01
|
Участник Група: Участници Съобщения: 73 Участник # 1 119 Дата на регистрация: 31-August 07 |
Как да не е агресивен тона, Йордане! Три дни никой не реши да изтрие поста на 18j, в който си мечтае как ме набива на кол. Едно е ти да си изпускаш нервите в спора с мен понякога, друго е някой да ми обяснява точно през кои органи ще ми мине кола като ме набие на него. Това е прекалено вече, не мислиш ли? Въпреки че казах 100 пъти, че съм българка, но просто не съм християнка. Явно религията му пречи на него и тук не става въпрос за национализъм. Cubeto правилно зададе въпроса: "щом и християните и мюсюлманите българи са със сменена първоначална вяра, защо едните да са по-лоши от другите?"
"Възродителният процес" при помаците през 70-те съвсем не се е състоял в това да ги питат българи ли са или не. Той е бил насочен срещу религията на хората, с националността проблем не е имало при тях. И как да няма обида? Да отидат и да изтрият името на дядо ти от гроба, само защото не е християнско, а ти да ядеш бой, защото смяташ, че това е кощунство. Питал ли го е някой починалия дядо Хасан за бългатин ли се смята или не? Хората са се приемали за българи, но са носели ислямски имена. Това е била цялата им вина. Днес турчеенето при българите мюсюлмани се наблюдава най-много именно в селищата, където са били най-големите гаври и побоища. Помисли върху това! И каква е разликата между османските насилствени действия за смяна на религията преди няколко века и побоищата при "възродителния процес"? Ето, някой си мечтае как ме набива на кол пред цялото село, защото не съм християнка. Между другото и аз не знаех какво е гъжва. |
Йордан_13 |
Публикувано на: 23.1.2012, 18:16
|
||
Админ Група: Админ Съобщения: 16 428 Участник # 544 Дата на регистрация: 10-August 06 |
Е, па, не е лошо да умреш мъченически за вярата си, щом толкова много я цениш. Има ли значение, как - дали като те набият на кол или те пратят в Анадола ( в което нема нищо лошо). Пак погледни филма "Новото робство" - част Първа. В него няма манипулация. Питат ви и вие си казвате, какво мислите. Деветдесет процента от вас се определят я турци, я помаци. Вие, които сте 10%, съмнявам се, обаче и да сте толкова, едва ли имате нещо против действията ни спрямо останалите 90%. Особено се откроиха два момента в него: дрът българомохамеданин иска да помохамеданчи начаса интервюиращата го, защото е много хубава българка, втори момент - имамите в ракетата, които казват, че по тия земи, никога не е имало българи, а само мюсюлмани, каквото и да означава този термин; дърти пергели седнали в центъра на Якоруда, мисля, че беше обясняват отново на интервюиращата, как като станеш мюсюлманин, автоматически ставаш и турчин. На въпроса: но те и арабите са мюсюлмани, дъртите пергели, пак си настояваха за своето. Та, недей ми дръж сметка за тона, а ми се замислете върху тези явления в рамките на мюсюлманската ви общност, тъй като те са удар върху Българската държава, независимо каква е тя. Мене ме съмнява в една нова държавност, вие да се самоопределите като българи, камо ли тенгриани, по-скоро ще е от страх, отколкото от истинска вяра, ако стане това нещо. Тука не става въпрос дали едните са мюсюлмани, а другите християни, а за това, че мюсюлманите се определят турци и помаци, като повечето не знаят турски (но усърдно учат арабски!) и бичат чист родопски диалект, а християните се определят българи. А сега кажи, как да решим тоя заплетен казус? Колко сте вие, 5-10-20 човека? Съмнявам се и толкова да имате. Но въпреки това, вие не осъждате онези, които са против Българската държава открито, а с мненията си тука, още веднъж показвате, че и вие сте против Българската държава. Аз пак ти казвам, като ви знам кви сте фурнаджийски лопати и безхарактерни типове, много ме съмнява при една нова държавност да се самоопределите като българи. Най много да се опитате да се отцепите в автономия, което ще доведе до военно решение в отговор на вашите действия, но военно решение, не каквото се е случило през 73 г. или 89-та, а доста по-радикално. Тъй, че, опичайте си акъла и опечете добре акъла и на имамите си, щото заради тях ще страдате много, вервай ми, Джехеннема ще ви се стори като рай. |
||
Йордан_13 |
Публикувано на: 23.1.2012, 18:28
|
Админ Група: Админ Съобщения: 16 428 Участник # 544 Дата на регистрация: 10-August 06 |
Час по България - Якоруда - Живко Сахатчиев
http://www.youtube.com/watch?v=KJqgrUiL358 http://www.youtube.com/watch?v=NYIUvrUP2lI&feature=related |
Йордан_13 |
Публикувано на: 23.1.2012, 18:31
|
Админ Група: Админ Съобщения: 16 428 Участник # 544 Дата на регистрация: 10-August 06 |
Оп, видехте ли какви се оказа Масларова и си е
|
Йордан_13 |
Публикувано на: 23.1.2012, 18:49
|
Админ Група: Админ Съобщения: 16 428 Участник # 544 Дата на регистрация: 10-August 06 |
Е, Кубе, ще пишеш ли или само ще четеш? Що не вземете с Мерито да пишете и двамата едновременно?
Или пък ще запретнете ръкави да си усмирите имамите и дъртите пергиши из вашите население места? Да свършите малко полезна работа за България. По убаво е, вие да си го сторите, за да не става бузгунлък после |
Cubeto |
Публикувано на: 23.1.2012, 18:51
|
Новодошъл Група: Участници Съобщения: 6 Участник # 4 406 Дата на регистрация: 19-January 12 |
Аз мисля, че процента на мюсюлманите с българско съзнание е по-голям, но пък и не съм ходил по селата, където носят фесове.
Но да ти кажа пак, че тези хора са с умишлено промито съзнание и то не без знанието на "държавата", също така не ми е приятно да ме наричаш фурнаджийска лопата и тем подобни, трима мои прапрадядовци и един прадядо са дали живота, за да защитят България, от уважение към загиналите под Българския флаг поне не използвай такива епитети. Прадядо ми, се разплакваше като разказваше за освобождението, което при нас е настъпило 12та година, "Моята майка тогава се е освободила" - така казваше. Аз за това не обичам религиите - само разделят хората и ги кара да се трепят за глупости, но какво и защо е станало си остава в миналото, вместо да се караме, защо не погледнем напред заедно. Винаги ще има черни овце и в едното и в другото стадо, ама от нас зависи колко, щото с агресия не става, става с разбиране и диалог. А защо разни радикални елементи са на свобода, не питай мен, сам си отговори. Сам си отговори защо не са в затвора за държавна измяна, сам си отговори, защо на тия дето късаха пагони на полицаи нищо не им направиха. Полицай или не - пагона е символ на България, изисква се нужното уважение. Тези провокации са нарочни с едничката цел да се разедини народа, да се озлобят хората един към друг, аз се опитвам да гледам над тях, всеки сам си избира. |
Страници: (5) 1 2 [3] 4 5 |